منصوره غياسي  كه مسئوليت كميته بانوان كنگره سرداران و 4 هزار شهيد استان يزد را نيز بر عهده دارد،در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: كلاً نان خشك در فرهنگ كشورمان به نان اضافي توي سفره اطلاق مي‌شود ولي ما در اين جلسه با نان خشك محلي يزد پذيرايي كرديم كه با آن خشك توي سفره خيلي فرق دارد.
وي گفت: وقتي اين خبر از 20:30 پخش شد، اين طور تلقي شد كه ما در جلسه كنگره سرداران 4 هزار شهيد استان با نان خشك اضافي توي سفره از ميهمانان و استاندار پذيرايي كرده‌ايم.
غياسي افزود: هدف ما اين بود كه بچه‌هاي جبهه اين نوع غذاها را مي‌خورند و ما نبايد به نام شهدا چلوكباب بخوريم.
غياسي گفت: بخش خبري 20:30 با تحريف اين خبر كنگره 4000 شهيد استان را مسخره كرد و اين مسخره كردن آن ها با جوابيه دوباره آن ها كه روز بعد پخش شد، دنباله دار شد.
نايب رئيس شوراي شهر يزد در بخش ديگري با اشاره به انتقاد مطبوعات محلي درباره مصوبه شوراي شهر يزد افزود: قبول داريم كه برخي از نشريات با مشكل مالي مواجهند ولي رسمش هم نيست كه مجموعه شهرداري و شوراي شهر را همراه با خودشان زير سوال ببرند و همه را ناراحت و مسخره كنند.
وي افزود: نويسندگان بايد بيايند بپرسند كه چرا اين مصوبه را گذرانديم و در عين حال آن را منصفانه نقد كنند نه اين كه مجموع شورا و شهرداري را "برره‌اي" بخوانند.
اين عضو شوراي شهر يزد اضافه كرد: آنان با برره‌اي ناميدن شوراي شهر، سريال شب هاي برره را نيز به مسخره گرفته‌اند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا